Marka
Żywiec
O marce
Ikona marki, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku, to także najlepiej znane polskie piwo za granicą. Tańcząca para nawiązuje do przedwojennych tradycji umieszczania elementów folkloru na polskich znakach towarowych oraz w reklamach Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu.
Żywiec od lat jest mecenasem kultury. Sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, w tym jedno z najpopularniejszych i uznanych wydarzeń muzycznych w Polsce — trasę koncertową Męskie Granie.
Opis produktu
Orzeźwiający lager bezalkoholowy o subtelnym smaku limonki. Filtrowany na zimno, bez dodatku cukru. Żywiec. Chce się Ż.
Składniki
woda
naturalny aromat limonki z innymi naturalnymi aromatami
ekstrakt z chmielu
słód jęczmienny
Zalecenia dla alergików
Jęczmień - Zawiera
Adres producenta
Grupa Żywiec Sp. z o.o.,
ul. Browarna 88,
34-300 Żywiec
Infolinia 801-540-450,
opłata wg taryfy operatora
info@zywiec.com.pl
Adres zwrotny
Grupa Żywiec Sp. z o.o.,
ul. Browarna 88,
34-300 Żywiec
Infolinia 801-540-450,
opłata wg taryfy operatora
info@zywiec.com.pl
Warzone i rozlewane - patrz oznaczenie po dacie przydatności: E - Browar Elbląg, W - Browar Warka, Z - Browar Żywiec
Przechowywanie
Przechowywać w chłodnym miejscu.
Wartości odżywcze | Wartość odżywcza w 100 ml: |
---|---|
wartość energetyczna: | 78 kJ / 18 kcal |
tłuszcz: | 0 g |
w tym kwasy tłuszczowe nasycone: | 0 g |
węglowodany: | 4,7 g |
w tym cukry: | 2,9 g |
białko: | 0 g |
sól: | 0 g |