FAQ

1. Jaki jest poziom cen produktów w sklepie internetowym?

Ceny produktów sprzedawanych w sklepie internetowym mogą się różnić od cen w sklepie stacjonarnym, przy którym został uruchomiony sklep internetowy.

2. Jakie są koszty dostawy?

Prosimy o zapoznanie się z  działem "Dostawa" w zakładce Pomoc - Dostawa

3. Czy mogę zmienić złożone już zamówienie

Zamówienie można zmienić po jego złożeniu klikając "Edycja" na stronie z jego numerem. Możliwość edycji jest widoczna do momentu rozpoczęcia kompletacji. Po rozpoczęciu kompletacji w sprawie zmian prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Sprzedaży danego sklepu (zakładka "Kontakt")

4. Co się stanie z zamówieniem gdy nie będzie zamawiającego pod wskazanym adresem?

Gdy zamawiającego nie będzie pod wskazanym adresem i nie uda się skontaktować z klientem, zamówienie zostanie anulowane. W  przypadku płatności online środki zostaną zwrócone na konto.

5. Czy mogę zapłacić kartą płatniczą na miejscu za dostawę w domu lub firmie?

Oczywiście można zapłacić przy odbiorze. Nasz dostawca przyjeżdżający z dostawą wyposażony jest w przenośny terminal płatniczy. Należy wybrać odpowiednią formę płatności.

6. Jak długo będę czekał na przesyłkę?

Czas oczekiwania na przesyłkę związany jest z przedziałem czasowym wybranym podczas składania zamówienia. Dostawa powinna być dostarczona terminie określonym w zamówieniu.

7. Czy muszę się zarejestrować, aby zrobić zakupy?

Jest możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji. Zachęcamy do rejestracji to przynosi dodatkowe korzyści. Klienci nie zarejestrowani, wypełniają krótki formularz adresowy dostępny podczas składania zamówienia.

8. Czy jest dostępny status i historia moich zamówień online?

Każdy zalogowany klient ma dostęp do listy archiwalnych zamówień. Na ich podstawie może przygotować nowe zamówienie lub zdefiniować "Listę zakupową".

9. Nie dotarło do mnie potwierdzenie złożenia zamówienia i nie wiem czy zamówienie zostało przyjęte

Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest na adres mailowy podany w czasie rejestracji lub podczas finalizacji zamówienia. Klienci, którzy chcieliby upewnić się, czy zamówienie zostało przyjęte mogą skontaktować się z Działem Sprzedaż (zakładka "Kontakt").

10. Jak działa wyszukiwarka produktów?

Po wpisaniu nazwy szukanego towaru i naciśnięciu "Lupy" są wyświetlane towary, których nazwa zawiera szukane słowo. W yszukiwarka posiada również możliwość sortowania wyników szukania.

12. Czy wystawiacie faktury?

Tak, na każde żądanie Klienta są wystawiane faktury. Specjalnie do tego celu zamieszczony jest formularz, w którym należy podać dane do faktury. Formularz wypełnia się w trakcie rejestracji lub składania zamówienia.